Folkepub på Husnes

Publisert av Husnes Utvikling

20. januar 2026

Sola skin og det er heldigvis ikkje alle som vurderer å starte opp krig, men vel i staden å fokusere på samling i godt lag. Vi har blitt spurt om å følgje opp ideen om folkepub som blei lansert før jul, via Facebook-gruppa vår og Kvinnheringen.

Gruppa er klar for eit folkemøte om litt (tidleg februar), men for å konkretisere den postive tilbakemeldinga så ynskjer dei at flest mogleg av dei som er interessert svarer på skjema som ein finn her:

https://forms.office.com/e/rL5U5ApKqF

Om responsen er så høg som dei håpar så blir arbeidsmengda på kvar enkelt låg 🙂

Siste artiklar

Medlemsmøte

Medlemsmøte

Tysdag 5. mai kl. 18.00 inviterer vi til medlemsmøte på Kvinnherad vidaregåande skule. På møtet går vi gjennom budsjett og handlingsplan. Velkommen!